contact

Helpdesk Ticket to the City

Heb je een vraag tijdens het spelen? Vind hier het antwoord!

Krijg antwoord op  je vraag

Stap 1

Instructies

Lees de Instructies Ticket to the City die je per mail hebt ontvangen goed door. Deze zijn voor jou handig in de voorbereiding naar het spelen van het stadsspel Ticket to the City.

Stap 2

Spelhandleiding

Lees de meegestuurde handleiding van het spel door zodat je goed voorbereid bent. Geef de spelers voordat je gaat spelen de handleiding mee en laat het ze doorlezen.
Stap 3

App installeren

Installeer de Caught app en sta alles toe. Je hebt slechts 1 hoofdtelefoon per team nodig met de app. De rest hoeft de app niet te installeren, tenzij ze willen meekijken.
Stap 4

Spelcode

Zet de WiFi uit, zet 4/5G en Locatie/GPS aan. Voer de spelcode in. Maak een nieuw team aan. Klik pas op 'verder' als alle teams er klaar voor zijn om Ticket to the City te spelen 

Technische oplossingen Ticket to the City

We kunnen niet starten met het spel?

Kijk of jullie bij het juiste startpunt staan, zoals is omschreven in de mail met de spelcode.

Het spel werkt niet, wat is er aan de hand?

Dat is vervelend! Check of onderstaande goed staat?
1. Staat je WiFi uit?
2. Staat je mobiele data en gps locatie aan?
3. Heb je bij het downloaden van de app op 'toestaan' geklikt?

Heb je dit allemaal gedaan en werkt het nog niet?
1. Sluit de app af.
2. Open de app opnieuw. (Je wordt automatisch ingelogd)

Werk dit niet?
1. Start je toestel opnieuw op.
2. Open de app opnieuw. (Je wordt automatisch ingelogd)

Werkt dit niet of word je niet automatisch ingelogd?
Bel ons op 085 065 4537, wij helpen je zodat jullie alsnog kunnen spelen.

Hoe werkt de meekijk functie?

Ticket to the City speel je via de Caught app. Ieder team download de app op één hoofdtelefoon.
- Log hier in met de verkregen spelcode en maak een nieuw team aan.
- Klik pas op 'verder' indien de andere teams er klaar voor zijn.
- Zodra het spel is gestart, kunnen de deelnemers binnen jouw team op hun eigen telefoon meekijken wat er op de hoofdtelefoon gebeurt. Hiervoor hebben zij ook de app nodig en de unieke spelcode, maar kiezen bij stap twee voor: 'Kies een bestaand team' en zoek de naam van jullie team op.
- Vraag de persoon van de hoofdtelefoon naar de pin code.

Vervolgens kun je lekker meekijken en meedenken! Acties kunnen alleen op de hoofdtelefoon worden uitgevoerd.

Ik ben tijdens het spelen uit de app gezet?

- Gaat het om een deelnemer die met een hoofdtelefoon is ingelogd? Vraag die persoon dan om opnieuw in te loggen met dezelfde teamnaam.

- Gaat het om een deelnemer die via de meekijk divice meespeelt? Geef dan aan dat hij/zij dicht in de buurt van de persoon met de hoofdtelefoon moet blijven.

Nog niet opgelost?
Dat is vervelend! Check of onderstaande goed staat?
1. Staat je WiFi uit?
2. Staat je mobiele data en gps locatie aan?
3. Heb je bij het downloaden van de app op 'toestaan' geklikt?

Heb je dit allemaal gedaan en werkt het nog niet?
1. Sluit de app af.
2. Open de app opnieuw. (Je wordt automatisch ingelogd)

Werk dit niet?
1. Start je toestel opnieuw op.
2. Open de app opnieuw. (Je wordt automatisch ingelogd)
3. Werkt dit niet of word je niet automatisch ingelogd?
Bel ons op 085 065 4537, wij helpen je zodat jullie alsnog kunnen spelen.

Het spel hapert en beweegt niet met ons mee

Dit kan voorkomen als je even wat slechter bereik hebt. Vaak lost dit zich vanzelf op.

Lost het zichzelf niet op?

Dat is vervelend! Check of onderstaande goed staat?
1. Staat je WiFi uit?
2. Staat je mobiele data en gps locatie aan?
3. Heb je bij het downloaden van de app op 'toestaan' geklikt?

Heb je dit allemaal gedaan en werkt het nog niet?
1. Sluit de app af.
2. Open de app opnieuw. (Je wordt automatisch ingelogd)

Werk dit niet?
1. Start je toestel opnieuw op.
2. Open de app opnieuw. (Je wordt automatisch ingelogd)
3. Werkt dit niet of word je niet automatisch ingelogd?
Bel ons op 085 065 4537, wij helpen je zodat jullie alsnog kunnen spelen.

Onze telefoon waarop we spelen is bijna leeg.

Neem een powerbank mee en laad je telefoon direct op!
- Heb je geen powerbank mee? Log dan eerst uit de app.
- Log vervolgens met een nieuwe telefoon en de spelcode in.
- Kies een bestaand team.
- Klik op jullie teamnaam en vul de pincode in.
Jullie kunnen nu weer verder spelen!

We hebben de mail met de uitslag en de link naar het fotoalbum niet ontvangen.

Kijk of de uitslagmail in je ongewenste mailbox is beland? De mail is verstuurd vanuit het mailadres: mailer@caught.nu. Deze mail sturen we automatisch direct na het spelen van Ticket to the City, naar het e-mail adres waarmee je hebt ingelogd.

Is dit niet het geval? Bel ons dan op 085 065 4537, wij helpen je zodat jullie alsnog de uitslag per mail ontvangen.

Wat als het slecht weer is en jullie besluiten niet te gaan spelen?

Ai, ja dat kan gebeuren. Jullie kunnen nu twee dingen doen:
1. Jullie wachten nog even tot de ergste bui voorbij is?
2. Jullie besluiten een andere keer te gaan spelen.
De speeltijd begint pas te lopen wanneer je op verder klikt. Tot die tijd blijft de code gewoon geldig.

City Adventures - Rensgars 5 - 1741BR Schagen NL - KvK 50012800 - 085 065 4537